مديريت زمان

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت تعداد صفحه :14 فهرست مطالب : چکيده : مقدمه : راهکارهاي مديريت زمان :  ماشيني کردن سيستم ها  جلسات تفويض وظايف  آموزش مداوم ايجاد نظم شخصي و کاري  اولويت بندي امور مربع I مربع II مربع III مربع IV نتيجه گيري منابع   چکيده : امروزه که  همزمان  با  افزايش  نيازهاي  اطلاعاتي و تقاضاهاي فني ، با کاهش  سرمايه  ونيروي انساني مواجه هستيم، برنامه ريزان در کنار مديريت بودجه ، مديريت نيروي انساني،مديريت توليد و …، مديريت زمان را نيز مورد توجه قرار داده اند مقاله حاضر بر آن است تاجنبه هاي مختلف مديريت زمان و کاربرد آنها در حرفه کتابداري و اطلاع رساني را بررسی کند. مقدمه : مديريت زمان بر دو نکته مهم تاکيد دارد. اول افزايش  کارايي و ديگري کارآمد بودن  دردوره زماني محدود. اين دو مقوله تفاوت هايي نيز با هم دارند. به اين صورت که کارآيي به معني انجام درست يک کار است، در صورتي که کارآمد بودن به معناي انجام کار درست …

اولین نفری باشید که نظر می دهد.

دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل شما محفوظ می ماند


*