بررسی استراتژي توسعه تجارت سیار در ایران

چكيده: در اين مقاله به بررسي تجارت سيار كه نوع خاصي از تجارت الكترونيك با استفاده از تجهيزات بي سيم و قابل حمل است، پرداخته مي شود. پس از معرفي تجارت سيار و بررسي كلان فناوري هاي مورد استفاده براي برقراري ارتباط مخابراتي سيار، موقعيت ايران از نظر ارتباط سيار بررسي م يشود. در ادامه ضمن معرفي انواع كاربردهاي مهم تجارت سيار، ملاحظات مرتبط با ايران ارائه مي شود. سپس به بررسي استراتژي تجارت سيار در ايران از ديدگاه مديريت زنجيره ارزش پرداخته م يشود و سرانجام چارچوب استراتژي استفاده از تجارت سيار در ايران ارائه مي شود. فرمت:PDF تعداد صفحات:21صفحه …

اولین نفری باشید که نظر می دهد.

دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل شما محفوظ می ماند


*