مقاله درمورد اصول ارزشیابی توانمند ساز ی

مشخصات فایل عنوان: اصول ارزشیابی توانمند ساز قالب بندی: word تعداد صفحات: 8     محتویات مقدمه  مختصات طرح ارزشیابی توصیفی تاکید بر اهداف آموزش و پرورش به جای تاکید بر محتوای کتابها تغییر تاکید از ارزشیابی پایانی به ارزشیابی تکوینی تغییر مقیاس فاصله ای (20 – 0) به مقیاس تربیتی (در حد انتظار ، نزدیک به انتظار ، نیازمند تلاش بیشتر ) تنوع بخشی به ابزارهای جمع آوری اطلاعات تغییر در ساختار کارنامه تغییر در مرجع تصمیم گیرنده درباره  ارتقاء دانش آموزان و . . .       قسمتی از مقاله اصول ارزشیابی توانمند ساز عبارتند از : بهبود Improvement دارندگی اجتماعی Community Ownership فراگیری Inclusion مشارکت مردم سالارانه Democratic Participation عدالت اجتماعی Social Justicd دانایی محلی (بومی ) Community Knowledge راهبردهای استناد محور Evidence – Based Strategies ظرفیت سازی Capacity Building یادگیری سازمانی Organizational Learning پاسخگویی Accountability مقدمه : طرح ارزشیابی توصیفی مشهور به ارزشیابی کیفی یا طرح حذف نمره ،‌تجربه نو آورانه ی …

اولین نفری باشید که نظر می دهد.

دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل شما محفوظ می ماند


*